Güncelleme Tarihi: 13 Mayıs 2020

Gösterim: 7885

Sık Sorulan Sorular

1. LMS kullanıcı adı ve şifremi bilmiyorum. Kullanıcı adı ve şifremi nasıl öğrenebilirim?

Kullanıcı adı ve şifreniz OBS kullanıcı adı ve şifreniz ile aynıdır. Şifre değişiklik işlemlerini OBS üzerinden yapmanız gerekir.

 

2. Derslerim hangi gün ve saatte olacak?

Ders programınızda bir değişiklik olmayacaktır. Aynı gün ve saatte takip edebilirsiniz.

 

3. Derslerimi cep telefonu üzerinden izleyebilir miyim?

Canlı (senkron) derslerinizi cep telefonunuzdan veya tabletinizden izleyebilirsiniz. Fakat daha önceden kaydedilmiş (asenkron) derslerinizi sadece bilgisayardan izleyebilirsiniz.

 

4. Derslerimi sistemde neden göremiyorum?

Derslerinizle ilgili sorularınızı biriminizin öğrenci işlerine sorabilirsiniz. LMS, OBS ile entegreli çalışmaktadır.

 

5. Eğitmenin sesini duyamıyorum / görüntüsünü göremiyorum. Ne yapmalıyım?

  • Web sayfanızı yenileyiniz.
  • Başka bir web tarayıcısı deneyiniz. (Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Internet Explorer, Opera vs.)
  • İnternet bağlantınızın yeterli olduğundan emin olunuz.

 

6. Başka sorularım var. Bir yetkili ile nasıl iletişime geçebilirim?

UZEM web sayfasında sağ alt köşede canlı destek hattı bulunmaktadır. Diğer tüm sorularınızı buradan sorabilirsiniz.

 

7. Cep telefonundan izliyorum fakat Perculus uygulamasında üniversitemizi bulamıyorum?

Perculus uygulamasında ayar yapmanıza gerek yoktur. Sadece sitemizde canlı ders sırasında linke tıklamanız yeterlidir. Canlı ders uygulamada otomatik olarak açılacaktır.

 

8. Dersi canlı olarak izleyemedim. Daha sonra izleyebilir miyim?

Evet sonradan bilgisayarınızdan izleyebilirsiniz.

 

9. Perculus Plus sanal sınıf tekrarında neden görüntü ve ses yok? Ne yapmalıyım?

Çözümü için lütfen tıklayınız.